UFC Vegas 14: Khaos Williams Interview after One-punch KO

게시일 2020. 11. 14.
Hear from Khaos Williams after his second knockout in 30 seconds or less in as many bouts to open up his UFC career. Williams improved to 11-1 overall in his career.
Subscribe to get all the latest UFC content: bit.ly/2uJRzRR

Experience UFC live with UFC FIGHT PASS, the digital subscription service of the UFC. Visit ufcfightpass.com/

To order UFC Pay-Per-Views on ESPN+, visit bit.ly/2vNIBE8 (U.S. only)

To order UFC Pay-Per-Views, visit welcome.ufcfightpass.com/#PPV (Non U.S.)

Connect with UFC online and on Social:
Website: www.ufc.com
Twitter: ufc
Facebook: ufc
Instagram: ufc
Snapchat: UFC
Periscope: Periscope.tv/ufc

Connect with UFC FIGHT PASS on Social:
Twitter: ufcfightpass
Facebook: ufcfightpass
Instagram: ufcfightpass

댓글

  • This sport could be dangerous.

  • That knockout was absolutely brutal. That's a life changing ko that will probably stick with Alhassan the rest of his career.

  • Chaos " I want to play wit myself " Williams... P.s... He'll knock you out also...

  • Put him in ufc 4 dlc pack right now

  • Did I get this right he just said he wants to play with himself

  • "I wanna play with myself"

  • One punch man in rl lmfao

  • Real detroit gangster got it out the mud

  • Backflips baby

  • Khaos " hard work and dedication "Williams

  • this guy looked dangerous even before the fight with that stare. i wanted him to do well after hearing meek mill with his entrance. i hope he fights soon again.

  • Play with myself Williams lol

  • He looks like Roy Jones Jr. with a really weird physique

  • I would knock him out for 1 million ✌️

  • On his ufc debut i thought he just got lucky cos he was just swinging hoping something will connect but nonetheless knocked the dude out so i was like meh beginners luck but he suprised me yesterday, that right hand was technically perfect, on the button BANG LIGHTS OUT, Khaos williams is a bad bad man he definitely got my attention now

  • If Chimaev will beat Edwards i want to see him vs Williams.

  • was like a changing of the guard, KOd a guy who's a brutal ko artist himself who'd never been KOd before

  • that knockout was very reminiscent of Sean O’Malley vs eddie wineland. Two very quick subtle feints followed by a piston straight right hand. Only difference is this guy has some SERIOUS power combined with that precision. I see a future contender before our eyes

  • Nice to see some young blood coming in. He’s got a long road to the top, and I’m looking forward to watching him

  • Khaos looked undeniable in this one. His next fight is gonna be crazy.

  • I just wanna thank God he makes me so humble.....but also Jay Z and Meek Mill I hope we do business in the future

  • Definitely looking forward to seeing him get the strap around his waist, explosive fighter, he gonna multiply his fans in the millions in no time... They should call him " The Unemployment"anybody who walk up on him is gonna get that work!

  • Looks like Roy but his hero is Jon.

  • you know...

  • Is his nickname “The Oxfighter” because he can knock out an ox?

  • Remind me of iron MIKE TYSON LEGEND Thats the attitude in every fight No matter who My respect BRO Hard work and dedication No fluke thats it confidence NICE🖒

  • Khaos vs khamzat 👏

  • I'm excited for the Leon vs Khamzat fight but I gotta say I think Khaos vs Khamzat would be a solid fight to make. On one end you have a fighter that is the definition of hype train and on the other end you have a fighter unwilling to jump on the hype train just yet.

  • Man this Cat is out of sight! Dismisses praise and gives thanks, Concern for his opponent, shows up to press conference in a dope suit; true character and class.

  • 110%

  • Punchers are born, not made...

  • Not a one punch KO, but impressive nevertheless

  • Meek inspiration ...what???😅

  • Michael strahan

  • "People keep sleeping on me and the doctor gon wake em up" 😂🤣

  • This man just spoke for a nation of midnight men when he said "I Just Want To Play With Myself." Beautifully spoken

  • This guy should fight Khamzat.. why don't he get direct fight with Masvidal or Colby or Usman or wonderboy

  • Hmmm he is good on standing, but he needs to face a proper wrestler then I will take my conclusion

  • Chris lee had this fight for Abdul razak al Hassan

  • MAN HIM VS KEVIN HOLLAND WOULD BE NASTY TO BAD DIFFERENT WEIGHT CLASSES

  • Give him kamzhat 🔥

  • Method man in the 🏠

  • That ko was a scary 1 holy shit. He blasted him into orbit

  • Why do ppl keep saying he has insane KO power, it was his technique that dropped him....hit him right on the button

  • Ey Bisping is looking sharp.

  • KO = Khaos

  • WHERE IS ISLAM MAKHACHEV FIGHT ?? what happen?

  • Roy Jones Jr 🤣

  • Fokk vere is nakaut vere

  • Should fight Masvidal next.

  • Guys about to sell you a timeshare...

  • 👏🏽

  • Him vs Lyman Good tho. That is a great stylistic matchup that is winnable for both and is likely a finish

  • This dude could be Jax for Halloween easily, lol.

  • Williams looks like he dropped out of a 90s R&B group. His next walk out song is gonna be one by 112 or Blackstreet.

  • Chris Brown | Roy Jones Jr FUSION

  • dam anderson silva switched to reffing already

  • Abdul🤣

  • He did beat a good opponent, unlike Chimaev. Dana should book these two.

    • Al Hasan only beat bums . this guy also beat bums . but got crazy ko power . Chimaev is a wrestler . dont forget that . this guy has no wrestling .

  • *HE'S BAAAAAAAACCKKKKK!!!!!*

  • Matthew 19:26

  • They need to stop bringing God into this. I don't think Gods chooses sides lol unless he is betting lol

  • His name is khaos? What the....😳

  • God loves knock outs

  • People here bigging this guy up too much, he has power but I don't see the technique and skill to be champ, in ufc too quickly for my liking. Just saw his first fight and it was Derek brunson-esque with his chin held high. Shame cos with these wins and everyone hyping this guy up, he'll shoot through the rankings. Would like to see what his ground game is like cos based on that stance he's pure striking and doesn't seem too difficult for a wrestler to take down, he's got a more traditional muay Thai stance which isn't good for sprawling or fast movements in general to defend takedowns. He could improve drastically but I feel like you must be in close distance skill wise to win the title by the time you step into the ufc, as in, you are advanced enough that with a few fights you'll be good enough, I don't think this guy is at that stage yet.

  • looks like a cross between frank ocean and roy jones jr

  • DETROIT Michigan STAND UP. I think we got one. That look in his eyes I’ve seen many times. That man has been in the water with them sharks.

    • He looks determined and dead serious, or you could say all business. Definitely can see him being ducked a lot if he makes it higher in the ranks. Just his stare could finish some opponens lol

  • Hoki

  • THIS is exactly why i dont like throwing kicks anymore. MOST kickboxing KOs are punch counters to leg kicks. If Abdul had kept it Boxing he may have had a different outcome. He was the more skilled striker.

    • Yup.. everybody is talking about his knockout power this and that. Don't get me wrong the guy hits hard as hell. BUT, the fact that Abdul was kicking when the punch landed made that knockout possible in my opinion.

  • Him saying “I wanna play with myself” immediately goes up there with Aljamain Sterling saying “I’m gonna come on ya ass-I’m gonna come for ya ass...”

  • Good stuff

  • This dude is strong

  • Lucky punch nothing more.

  • dude won me 400

  • This boi needs to stop rehearsing in the mirror

  • i'd like to thank god for helping me punch this other guy's lights out

  • I AM VIRGIN I AM VIRGIN I AM VIRGIN I LOVE YOU UFC 👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  • God reigns.

  • Tbh no one ever ko Abdul he ko mofos fukkkkkkkk wot a ko tho i thought he was dead

  • Khaos Williams vs Khamzat Chimaev

  • yo, i thought that was Dr Dre as the Referee

  • *You know you're good, when you are on par with an anime character*

  • What a violent display of power. The whole sequence was intense.

  • Wow weaved that punch through the hands to the chin.

  • Where's this guy from? There's no place on earth that has this goofy ass accent 😂😂 talk normal Cuuuuhhhhh

  • Anybody noticing a trend of Dana White only matching top black fighters against other black fighters??

    • There’s just so many of us in MMA. Plus, fighters can reject a fight offered if they choose to. And it’s Sean Shelby who does the match making although Dana White has the ultimate business decisions.

  • I didn’t even see how he got caught cause i was focused on the hard leg kicks they were throwing lmao.

  • Khaos "The White Mike Perry" Williams

  • Give this guy Vicente Luque, Daniel Rodriguez or Mike Perry. Massive potential from Khaos can’t wait to see more. Khaos, Shavkat and Geoff my dark horses for the next WW champs.

    • Michel Pereira... December 19th

    • @Sarcastic Genius good taste my man he’s suppose to fight Muslim shalikov next year! Hopefully he stays healthy like you said lol.

    • And Santiago ponzinbibbo if he gets healthy

    • MIKE PERRY

    • Don't forget Ponzinibbio either. If he can stop getting injured and actually get back in the cage that is.

  • Was that Dre raising Khaos hand?

  • He really just said “I wanna play with myself”. If he doesn’t have a SO at home I’m sure he will tonight.

  • Speaking about jay z and meek and God .

  • What a dork

  • He hongry!!!!

  • Yeah ...that's performance bonus, no question 😳

  • Chaos Williams vs Khamzat Chimaev Next 💥

    • @Al Johnson Owe for sure, i will. I don't usually bet but that's a easy one. I hope Leon is paying out good Also got 100$ bet with my mates for Aljo to beat Petyr Yan ez money

    • @Drifter27 put some money on it if you're sure

    • khamzat is just a hype train

    • @Drifter27 keep thinking that Lmao

    • Khamzat not gonna get passed Leon you fool

  • ko-u.info/losk/bidio/d2JkpWN6oJOSgKc

  • lmao shoutout meek mill

  • watching this interview live had me begging for them to cut that trash short

  • Yo Dr. Dre! Stop reffing fights, and release The Detox already.